känns lönt ?

Asså det känns verkligen inte lönt att ha en blogg.. :s men iaf så har jag det & jag måste skriva i den iaf.

På lördagen var jag ju på konfermation & kollade på Jenny, så kollade jag på dom med Mimmi & det var faktiskt skit kul. :D Efter det så åkte jag med Jenny hem & åt och hade jättemysigt. Isgren, Vivi, Hampe, Oliver, Lisett, Malin, Sofie och några andra till var med också. Sen kom Elina också en liten stund innan alla skulle gå. När alla andra hade gått så åkte jag & Jenny till Svedala & skulle egentligen träffa DJtobe och hans kompis men det gick inte för dom dissade oss? Ja, så vi var där i typ 2-3 timmar utan att göra något :| haha, snacka om att jag frös, ja men sen när vi hade kommit hem så kollade på filmen "The Houes Of Wax" och den var då jääävla äcklig :o sen gick vi & la oss. :love:

Sen på söndagen så väckte hennes mamma oss vid 10 för att hennes gammla mammas dagmamma eller något :blush: så kom hon vid 11 och vi åt lite så..Sen stack vi till Anderslöv & var hos Afro med massa olika folk & kollade på the grudge 3 :o FYFAN JAG HATAR DOM FILMERNA ! sen åkte vi hem till mig och så ringde det hela tiden , haha! det var dolt nummer så jag svara så hör man bara: AAHHH som dom säger i the grudge så jäääävla äckligt så jag bara skriker och lägger på (A) haha, men så var det hampe & jenny var med på att han skulle ringa -.- suck, jaja lite ägd. Ja, men sen idag så har jag varit i skolan..Massa blandat idag, ganska bra men ändå cepe jobbig och seg. Så nu är jag hemma med Linn som ska sova hos mig :) jag är bäst.

Lång inlägg men ska lägga ut lite bilder på mig och jenny i think. puss






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar