kul dag :)

hej alla som läser! :)
jag har faktiskt inte kollat på min status på riktigt länge, men vågar jag de? :s
Haha, iaf så börja dagen med att vakna halv 7 med bästavän. :) Hon gick och duscha & jag fixade frukosten medans hon duschade. Vi satt åt & snackade i en halv timme, så jälva skönt! INTE STRESSA? finns inget bättre..;) Men sen blev det lite brottom att sminka, platta håret, välja kläder & lite så..Haha men jag hann inte platta håret så mycket så nu fick alla se mina små lockar :D ganska kul ändå för alla komenterar: Har du lockar Emilia :O ? Hur gjorde du de :o? Ingen fattar att jag har såna riktiga lockar ? :question: Men iaf så har jag kört moppe idag :D sjukt roligt, fast ja..jag vet att jag är sen..Men men, skulle filma Fanny när hon körde moppe så hade jag pausat medan hon körde så jag filmade bara FÖRE & EFTER hahah! Sjukt pinsamt (A) hahah jaja. :blush:

Efter skolan gick jag direkt till fritidgården och var där med Mimmi & Linn :) Sen kom många andra som jag var med & lite så.

Om någon vill veta..så mår jag inte så bra just nu i denna perioden (&nej det är inte mens-.-) så håll gärna inte på, för jag kan dampa..& jag kan gråta. Det värsta som finns är att gråta tycker jag, men ändå så jälva härligt. Men ja, så ni vet & fråga inte massa. Det är mina närmsta vänner som vet det & ingen idee att tro att någon är en vad jag litar på, för jag känner de själv. JAG BEHÖVER INTE DINA ORD! kul att ni bryr er iaf...



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar