orentering !

Tjabba, idag har det varit orgentering i skolan idag & jag sprang med Vanessa ;) det var sjukt jobbigt att hitta den sista kontrollen så både jag & vanessa fick damp. :rolleyes: jaja, det tog mig 1 h & 4 minuter att komma till mål, HAH så dåligt jag är :D en timme.. haha, jaja fick mycket mottion idag iallafall ;p snart ska jag cykla in till Anderslöv till Linn & fixa med mamma så att jag sover hos henne idag :) Sen ska jag vara med henne hela kvällen :D mysigt. Tog lite bilder på orgenteringen också, men lägger ut dom senare för jag orkar inte nu.

En sak till! Att jag är väldigt dålig på att göra min blogg roligt, haha men skit samma ;)

lololololol skriver:

FIXA NY HEATHER FÖR FAN!

make a new heather for fuck sake!

:D:D:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar