skräck för poliser..

okej ni ska få veta en hemlighet direkt.
- jag har svårt för poliser..jag är halft rädd för dom :s
asså helt seriöst, skulle cykla hem nu vid halv 11 (nu precis nästan)
så var det några som hade blivit stoppade av polisen
& jag cyklade utan hjälm, reflexer & lampor ..
1. jag är under 15 år.
2. I N G E N ser mig.
3. jag har inga pengar :$
Helt seriöst mamma fick hämta mig för jag skakade av rädlsa!

Att cykla in till Anderslöv tog mig bara 5 minuter från Amalia kändes de som :p  så snabbt, jag svär! Haha, var med Louise & Padde. Träffade också Linn, Rasse, Bosse (haha(y) & fadji ;) Mycket 3vligt. Saknar såklart Angelika & Alicce...haha!

Nu ska jag mecka med min fuckade bdb, puss

Angelika & jag <3


Emilia & Alicce <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar