suuuuug suuug ^^

HejHalå!
Igår var det långfredag ju & vi åt hos mormor med mammas lilla släckt typ. Sen vid nio körde pappa mig till Anderslöv och jag mötte upp Angelika & Alicce :) Hade lite flummigt där & sen åkte vi hem till mig för dom skulle slagga där. Blev inte mycket sömn...har bara sovit 1 timme :D ! Hehe, busigt..Vid 6 (på morgonen) gick vi in till Sörby och träffade Danne & Denne. Snackade med dom till 07 typ sen gick vi hem igen! & det var riktiiiigt kallt.. :o Åkte till Anderslöv vid 8:a och var där med Axel och HK ganska roligt ;) Har varit där hela dagen! Fryser så fett mycket om hela min kropp! Kom hem igen vid 6 & snart ska jag sticka in till Anderslöv igen ;) Ska vara med Padde & Louise tror jag :D whie! Saknar min bästavän så in i helvetes jälva FUCKING mycket.. Nu ska jag bara fixa mig lite till sen kör mamma mig till Amalia så jag kan hämta min cykel. Cyklar in till Anderslöv och sen hem igen när jag vill typ :p haha, ja men nu ska jag klä mig liite varmare iaf :blush: fyfan vad kallt det är om inte solen lyser! :o

Ha det bra & bilder kommer senare för jag har min vanliga data inte min bärbara som jag har bilderna på ;p haha, ja men vi hörs senare tror jag! Puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar