testet :D

kärlek/sex
1. hur många har du haft sex med detta året:  nobody ;)
2. hur många har du strulat med detta året:  typ 4-5 st ?
3. ångrar du någon av dem: jaaaaaaa :p haha
4. hur många har du varit kär i detta året:  1..
5. hur många förhållande har du haft detta året:  inga ;)
6. är du kär nu:  ja men jag vill inte erkänna dt för mig själv så jag säger nej, men jag är kär egentligen..
7. när strulade du med någon senast:  åh ja, har har vi hemligheter  ;)

vänskap/familj


1. hur många syskon har du:  1
2. bor du hemma eller själv: home !
3. vad heter din bästa vän:  linn fis&bajssson
4. är dina föräldrar skilda:  niix
5. har du många vänner:  yeyeye !
6. har du FÖR många vänner: never :D
7. har någon som stått dig nära dött: ohja.


framtid


1. planerar du att gifta dig:  nja. senare ? :p
2. vill du ha barn: ASSÅ JAG VILL INTE FÖDA BARN :( kanske.. nej usch, eller jo kanske eller ...jag vet inte :(
3. vad är ditt jobb i framtiden:  typ något spännande ;)
4. vart kommer du bo: MAAAAAAALMÖ, eller anderslöv ;)
5. tror du att du kommer ha kvar dina vänner som du har nu då också? LINN O JAG SKA BO TSM !
6. tror du att du kommer vara samma person med samma åsikter osv i framtiden: haha never !
7. är du rädd för framtiden:  nej , bara när de gäller kärleken

random

1. är du rädd för spöken:  NEJ :D
2. vad anser du om fotboll: SÅ FUNNY !
3. vad är din favoritserie på tv: vetifannne
4. kan du slicka på din armbåge:  nej :(
5. provade du precis om du klarade det:  HAHA ja.
6. har du någonsin varit kär i en kändis:  JA !
7.
berätta en läskig mardröm du minns:  eh..min mamma som alcholist ? :(

amalia skriver:

hahahhahahahahhahaha

aaaahahhahahhahaahhah

serigöst, jag kommer oxå ihåg när du drömde att din mamma va alcolist, omg haha, du va typ rädd för han krono som kör bussen i säkert en månad? ahahha aw, gullunge! saknar dig, synd att vi inte snackar så mycke nu mera .... :(<3

Mexicanen skriver:

Jasså :P hehe vem har du varigt kär i då? :D <33

emilia :D skriver:

HAHAH det säger jag inte :DDD


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar