Är hos linn nu :)

Tjenixen, detta med att somna på lektionen börjar bli en vana tror jag.. Somnade på Bilden nu när vi hade genomgång. Detta är inte bra, saknar nog någon sorts energi? Nu mår jag bra iaf :) Linn och Anton är och duschar nu och jag satte mig vid datan. Lyssnar på en jätte skön låt.. min nya favorit ;) Tack till Melinda för förslaget!

Gjorde ett kort till Ida Hansson idag för att bevisa att hon betyder för mig! Det borde ni också göra, det gör en så himla glad! :)


Klockan 6 ska jag till en gudtjänst med Anton och Linn. Jag ska gå på 6 oika gudtjänster denna terminen på Konfan annars får jag inte vara med nästa termin. ^^, haha, jag har bara 3 kvar. Jag är awesome!

Här kommer lite sommar bilder eftersom jag saknar sommaren så jävla mycket ;o..



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar