bra jobbat Emilia.

Hej allihopa, dåligt att jag inte har skrivit.. men i Fredags efter skolan stack jag hem till Linn och fixade mig och sånt där. Sen tog jag & Linn bussen in till Trelleborg eftersom jag skulle träffa en kompis :) Vi bara gick omkring i Trelleborg ungefär och sen stack vi hem till Sabina :) Hon fyllde år den 10 så det var därför. ;) Vi hade jätteroligt, eller iaf jag. :p haha. Sen efter det hämtade mamma mig och körde mig till Ida. Ida och jag somnade direkt när jag kom hem till henne ungefär ;D haha. Idag vaknade jag av att jag drömde att jag inte hittade min mobil, så jag letade som fan! Asså det är helt sjukt, jag vaknar av att jag får panik och måste kolla min mobil! :p Iaf så var Ida och jag bara hemma hos henne och mös lite :) Sen körde hennes pappa in oss till Anderslöv  & då stack vi till Afro och kollade film. Nu är jag hemma och fick diska, tvätta och GÖRA allt. -.- imorgon är de lussebandy och jag är ganska taggad faktiskt :) hehe. Jag vet att jag inte alls kommer göra bra ifrån mig. :p kommer bli helt sur och sånt shiet XD haha... iaf så ska jag kolla Julkalendern nu för jag missa de hemma hos ida :(.... puss!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar