godmorgon!

har sovit ganskabra men jag vaknar alltid helt spänd vid 5.. vaknade 20 över fem och nästan skrek. Fattar inte vad de är med mig, är tvungen att kolla min mobil också annars kan jag inte sova. :/ lite deprimerande faktiskt. Fast de är sånt som händer. Eller ja, har varit med om de nu 4-5 veckor :o hatar det!

Nu är även Ida också vaken, ska väl göra frukost till henne och sen ska vi busa :) sticker sedan till ida och sover där.. Ska bli jätte mysigt! Skulle egentligen till Gun min mammas kusins mamma (?!) haha, ja men det är för dåligt väder så vi skiter i de. Mamma och pappa ska dock sen till Anderslöv och vara på Gästis och festa :) Mammas jobb bjuder ni vet ;) haha, Ida Hanssons föräldrar är inte heller hemma :p så vi är föräldrar fria var vi än går :D haha!

MIN ÄLSKADE IDA NÄR HON ÄR JÄTTE TRÖTT!!! :D :love:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar