lång text, handlar typ bara om dagen :p

Jag saknar Malin! Saknar dig, skynda dig att ta körkortet!! :D haha.

Underbar dag idag förutom musiken när Amalia och jag skulle spela upp. Fick panik, ångest och började kallsvettas. & så säger hon exakt den kommentaren när jag har kämpat som ett jälva kuksvin (jag har scenskräck) -.- PERFEKT. Blev skit ledsen och höll nästan på att börja gråta ^^, haha jag vet jätte mesigt, men vafan. Jag pallade inte med den kommentaren. :p Imorgon är det antgligen Fredag! & jag ska sova med min lilla Viktoria, antingen hemma hos henne som jag vill jättemycket för det är så himla mysigt.. eller hemma hos mig som jag mindre tycker om ^^, haha.

På Lördag kanske jag ska sova hos Jenny men jag får se hur det blir med mamma, mamma var lite tveksam. Sen på Söndag är det Lussebandy! & vi har inte fått våra tröjor än.. Jätte skillat, jag vet :p Men Vanessa har kämpat som ett djur med dom jälva tröjorna ^^, haha. Bra Vanessa!! :love:
Känns som om hela klassen är lite små sura på mig hela tiden. Vet inte varför om jag ska vara ärlig, antagligen det med Donna.. men jag menar, jag och ida har redan löst det. & jag kollade även på Lucia i skolan 5-8 idag :) Min syster sjöng helt själv, solo ni vet ;) hon var riktigt bra!
Själva Lucian får jag inte berätta vem de är ;) tyvärr.. alla kommer ändå få reda på de imorgon :p så det är ingen big deal.

Nu har jag skrivit jätte mycket :D haha, pussar & jag hoppas verkligen att det är bra med dig Malin <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar