lucia - 13december 2010

Glad Lucia ! :)
Idag har jag bara känt kärlek i kroppen om man säger så! :)

& sen tänkte jag hur jag var för ett år sedan..

Jag snackade inte med någon då,
Jag var inte ens på Lucia tåget,
Jag hade skolk timmar på mer än 4 dygn,
Jag var ovän med halva skolan,
Jag var djupt deprimerad,
Rökade sådär 15 cigg per dag.
Grät varje rast för jag hatade mig själv
Hade alltid Linda runt armen...


Jag var helt enkelt en ledsen människa ;)
Så jag tycker faktiskt att jag har förbättrat mig :) har blivit mer social, skötit skolan & ja.. förbättrats rent allmänt. Tycker inte att jag har blivit sådär, WAW EMILIA ÄR ALLRA BÄST utan tycker bara att jag har gjort en stor förändring. Känner mig mer säker på mig själv också som är jävligt härligt! Känns som om jag har gått ett stort steg i livet av ren mogenhet! Ändå har jag såna små saker jag måste sköta mig mer med ;)


SNART ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar