LURAD!

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag, för de har jag!! Vaknade hos min älskade Ida Hansson :love: som jag älskar.. Sen hämta mamma och pappa mig ganska tidigt och körde mig in till Anderslöv. Var med Melinda en stund och sen stack vi till Dojan. Har bara mysit hemma hos Dojan och kört Sanning eller Konka ;) Sen har vi även ätit jätte god mat som hette Mexilala kosskoss  kommer inte ihåg vad vi åt :p men gott och mäktigt var det iaf! Har bara ätit godis hela dagen känns det som..Haha frukosten var godis, sen hemma hos Melle åt jag godis och nu Dojan :p Sen när man kom hem genom att Emil körde mig hem ( TACK!! :) ) så fanns det jordnötsringar!! :D MUMS

Pappa och jag kom på att JordnötsRingar är beroendeframkallat... värre än ciggaretter. ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar