ny data..

Både bra och dåligt, har dock alla mina bilder på den andra och min lilla syster trampade på den så hela skärmen sprak.. Så jag ser ingenting och kan inte koppla in den till TV:n. Har ett stort problem. Allt ligger på den datan :p haha, jaja :) Har fått en samsung data lika dan som pappsen. Skit härlig!

Just nu ligger Ida Hansson och sussar bredvid mig :) Hon och jag har varit hos Lousie, Dojan och Padde på lite chillkrök. :) Va skit kul faktiskt, fast alla ska alltid hålla på mig, antingen med mina fräknar eller något annat :P haha..
Nu har jag instrallerat lite små saker som jag måste fixa. Har tyvärr inga bilder som jag kan ladda upp. Kan dock ladda upp en bild på Niklas ;) Han som är så söt och underbar. :love:


Nu kan jag iaf ladda upp bilder på själva Morzilla, det kunde jag inte innan ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar