Svar på Frågorna :)

Ni har tydligen bara frågat massa om "kärleken" så ja.. :) fick inte så många frågor XD haha

Anonym om frågestund ^^,:

Gillar du någon annan blogg? Vilken blogg brukar du läsa? :)

SVAR:
Ja, jag läsar många olika bloggar faktiskt :) Läser tillexempel:
ccelo -,
lillemoors -
jjeennyberg -
www.iidaniehoff.blogg.se -
vanessa kobaslić
feliciaabby -
vvestberg -


Sandra om frågestund ^^,:
Gillar du någon nu ? ;)

SVAR:

Haha, ja det gör jag :)

Anonym om frågestund ^^,:
när blev du kysst på munnen senast? :)

SVAR:
23 december XD haha


Anonym om frågestund ^^,:
vem är din hemliga pojkvän? :)

SVAR:

Pojkvän & Pojkvän.. kan ju inte kalla att vi är tsm än :) men på G kanske.. haha & om jag säger vad namnet är blir det ju inte hemligt längre ;) eller hur?

Anonym om frågestund ^^,:
hur gammal är "L" ?
och varför vill du inte säga vem "L" är ?
är han så ful eller ?


SVAR:
Han är 94a & det är bara en rolig grej typ xD haha imed vi inte är tsm än så säger jag inte namnet.. & han är verkligen inte Ful ;D




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar