godis till frukost INTE OK BÄSTAVÄN ! :O

Hej alla sööööta bloggläsare, emilias bästavän här vavavav ^^
Hon orkade inte bloga så det får bli mitt jobb.
Igår stack vi in till anderslöv till en person, vet inte om jag får skriva namnet här ^^
Sen var vi hemma vid 12. Chillade och bakade choklad bullar sen var jag skit trött och emilia skit skit pigg, as jobbigt. Sen blev det tvärtom. Men vi somnade vid typ 2. Vi vaknade av emilias mamma som kallade på oss vid klockan 12, Hon köpte även nytt godis till mig som hon käkat upp igår när vi var i anderslöv. Gulligt, så nu ligger emilia och käkar det till frukost och hon klagar på att hon är tjock ! ;oo Snälla, bättre det än inget, brukar jag säga. MEN INTE OK, hennes val är att bli smalare, ( FAST DET INTE GÅR ATT BLI SMALARE ) så då får hon skylla sig själv, hihi. Själv har man gått ner 2 kilo, WIIIE. Ingen bantning, bara godis på helgerna :)
Men nu ska jag fixa lite annat, och emilia spelar gameboy/nitendo ds .. nörd :D




lilla emilia, jag älskar diiiig.



Puss.

/ emilias absolut bästavän, MIHIHIH.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar