haha tvång ^^

Porriga frågor:
1. När hade du sex senast? i november
2. har du blivit med barn någon gång? nej!
3. vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? blivit påkommen ;$
4. vem är den bästa du har haft sex med? svårt att säga
5. vem är den sämsta du har haft sex med? svårt att säga
6. har du haft sex med någon kompis? nej :p
7. vem var en slump att du hade sex med? alex typ
8. ångrat någon av dom? ja
9. var du kär i alla? ja!
10. är/har du varit en player? nej!
11. När blev du av med oskulden? 23 mars tror jag
Har du haft sex i
12. Ett badkar/dusch? haha ja ;)
13. på ett tak? nej?
14. på en toalett? ja :p
15. i en skog? - HAHA nej.
16. i en säng? ja
17. i en husvagn? ja
18. i en bil? nej :P
19. När var din första kyss? när jag va liiiten ;$ pussleken :'D
20. Hur gammal var ditt äldsta hångel? 18 ska fylla 19 ;$
21. Hur många seriösa förhållande har du haft? 3
22. Hur många oseriösa förhållande har du haft? 4 :p hah
23. När kramade du någon senaste? idag <3
24. Saknar du någon speciell nu? ja!
25. Har du svårt att bli kär? nja njo ja
26. När kysste du någon senast? haha, fredags :p
27. Ångrar du det? nej
28. är du singel? yes ;)
29. när fick du en komplimang senast? idag,:p
30. Har du träffat någon internetperson? haha ja
31. vem vill du ha sex med? INGEN EFTER MIN DRÖM

Alla som har haft sex gör listan inom en timme, annars får du otur med sexlivet 2 år framåt


FAN VAD GAMMAL BILD, HAHA NU HATAR JAG HAN :-D HAHAHA KÄNN DISSEN ALEEEEEEEEEEEX!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar