hej :D

saknar emma nilsson på franskan idag, var helt tomt liksom ;$ nu är hon i thailand -.-
iaf som ni hör har jag varit i skolan! :) hehe, men ja
EFTER SKOLAN:
så jälvla ballt, rebecca följde med mig hem efter skolan vi slutade vid kvart över 2 typ :P
så typ, gjorde vi ingenting..sen bakade vi SJUKT äckliga muffins! HAHA asäckliga.
bad emil köra in oss till anderslöv :) & vi åkte dit handlade c och så.
HAHA sen efter så åkte vi pulka bakom epan så typ skulle jag och padde göra de XD
så gör emil för stark sväng så vi åker av, HAHAH! så jävla ont fick jag xd, haha han med..
sån pjalla :'D nej skoja haha sen typ åkte rebecca hem & de va inte lika kul :(
så jag åkte hem vid kvart över 8:a. HAHA när emil skulle köra hem mig
så kör han en annan väg liksom upp för en brantkulle så jag jag skrek som F-A-N
om man ska skriva så..haha
men vi dog inte :'D
nu chattar jag med linn som är sjuk i huvudet ._.

jaja hejdå!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar