helgen med min bästavän<3

tjena allihopa, ska förkorta helgen GANSKA bra så att det inte blir en hel fucking bok :) hehe, PÅMINNELSE TILL MIG, DAGBOKEN GÖM DEN BÄTTRE!!!!

Fredag: Linn följde med mig hem efter skolan, vi fixade oss & sen åkte vi in till anderslöv o så. Var väl inte så mycket med det?..tror jag. dåligt minne iaf :) hehe, sen åkte vi hem med emil o bakade negerbullar :'D

Lördag: vaknade typ vid 1 med linn, gick ner åt frukost o så :) mamma o pappa körde oss till anderslöv ungifär vid 5-6 kanske, så var vi med JIM så var vi där lite o så :) sen åkte vi hem vid 12 för mamma hämtade oss ;) ja, kan inte berätta mer för de finns några h*ro* som läser & skvallrar ;) *nej men emilia dåe :'o*

Söndag:
vaknade tidigt med linn & fixade frukost som för min del var en morot :-) hehe.. va ensam hemma o så sen duschade vi o fixade oss till mamma o pappa kom hem & dom körde oss till anderslöv kanske vid 6-7 så sov vi hos JIM <3 så mös vi o så eller ngt ;$ haha.

Idag/måndag: sov lite när som eller så, så jag väckte alla vid 11 :'D haha, typiskt mig..men iaf kollade film gjorde inte mycket eller så stack o åt pizza med bästaväänen min o var på fg lite med roliga folk :-) sen åkte jag hem vid 8a hehe, linn busringde mig :'( hon lät så som dom låter i the gratch eller hur de stavas ;s .... ååårrrhh ja när man har knäckt käke eller vafan :'( hat på de. men men, snackade lite med bästavän sen snackaade jag med vanessa i telefon (L) nu ska jag snart ställa mig vid fönstret o chilla ;) jag sa aldrig vad jag skulle göra.....

tack bästabästabästavän linn för allt, jag älskar dig mest!
vanessa&amalia som är mina pluppar, ni är som små solar<3

emilia engvall, stort tack till dig för att du är så duktig på att skriva "små inlägg" :'D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar