lösenorrrrrrrrrrrdh

TJA ALLA TÖNTAR, eller ngt..
Hade lösenord innan på bloggen bara för att Jeff inte skulle se vad jag hade skrivit inte för jag vet varför han ville veta för jag skrev ingenting speciellt? xd HHAHA, men han är konstig.
Ska berätta dagen..men jag orkar inte :( så jag berättar bara lite typ
- böla som fan ^^
- slutade tidigare!!!!
- spelade in nyheterna med bästavän (som har tagit bort bloggen)
- snöstroooooooooooom :(

nu är jag hemma :D whie, kanske inte kommer till skolan imorgon för de snöar så fucking mycket? xd haha, men jaja. EH jag är kär.
hehehe, nu ska jag typ dunka musik o bråka ff med min mamma :DDDD hehehe, hon är så jälva töntig så de finns inte xd hahaha, MEN EMILIA DU FÖRSTÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR INTE :'( hahaha.
ja i helgen så ska jag sova borta för jag orkar inte med min familj ^^ hihi, sen ska jag...
mamma o pappa ska inte vara hemma på torsdag-fredag ;s
ngn som vill komma?! :D
nej okej..

FESTADE OCKSÅ I HELGEN, SÅ JÄLVA NAJS FÖR UTOM EN SAK. :)
HEJDÅ.

http://www.youtube.com/watch?v=KW4CbmFzUls


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar