nej men hej .

är hemma nu, stack ju till anderslöv med linn vid 2 ungifär. :) gick direkt till afro o va där med rasse o padde först. Sen kom theo o mumbis o sånna folk. Var på fritidsgården med min bästavän också som jag även saknar riktigt mycket haha! är ju van vid att hon är här (a) haha, ja men imorgon ska jenny komma hit o sova hos mig. :) någon hänka? hah, iaf så har jag varit på McDonald's med familjen. GUTT ASSÅ! så jälva gott, jag älskar hamburgare ;$ haha & cocacola. ska nog även snart ut för jag är ganska depp.. vet i fan varför mest för att bästavän inte är här? jag vill sova hos henne nu nu nu.

"kan inte låta bli att lägga massa hat på dig, de är ren svartsjuka de vet du. Men ibland blir de fel...men låt mig få en chans till o jag lovar att visa verkligen hur mycket du betyder för mig."
att ljuga är inte bra ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar