skit nanan

nej skoja, ska inte deppa. :)
skolan idag...var ganska tråkig! fast idas och mina semlor blev BÄST!
haha, :)
stack med linn till mamma efter skolan, jobbade fucking 1 timme.
herregud -.- sen, imorgon ska jag inte göra ett piss?
i helgen ska jag inte göra ett piss.
nu ska jag inte göra ett piss
piss piss piss piss piss
nanana, jaj -.-
sitter på mammas jobb förresten :'D
internet hemma funkar inte så bra..
de laggar imellan åt, så ja. :)
men nu ska jag iaf sluta skriva för jag har inget att skriva om..
så varför ska jag skriva då om jag har tråkigt?!
eh...vet i f a n  m e n  k u l  v a  d e . : - )
vanessa & ida älsklingar !


linn ska praowwaaaah hos min mamma -.-
my gad, jag vill bli adopterad ;$ eller åka till forsterfamilj..
FLYTTA FRÅN ANDERSLÖV ETT TAG BARA?!
fine, emilia är glad HE HE HE ,
jaja hejdå

ha ingen sorg att de är slut.
ha mer sorg om du aldrig skulle fått uppleva de.
na na na n a aa n
i think of yooou ooou tjalala .
EMILIA HAR TRÅKIGT,



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar