snö kallt & mer snö

vaknade 20 över 7 idag.. lite sent, brukar gå upp halv 7 typ lite sovmorgon ^^ hihi, men somnade inte fören vid 12 först sen spamade jeff mig med sms så jag vaknade klockan 3 som vanligt haha & smsar med han till klockan 4:a.
Jag hoppas verkligen bussarna inte går imorgon så vi kan sluta tidigare imorgon igen (a) igår slutade vi vid 1 & idag också, naaaajs skulle vilja ha de så varje dag fan ;$ efter skolan stack jag till jeff med padde och va där hela eftermiddagen. Vi stack till fg och va där lite tills jag skulle hem. Mådde skit bra innan, hade skit roligt med linn ^^ men nu är allt kallt, tomt & asså deppig. Vet i fan varför.. men sånt är livet, ska snart ut och röka & smsa med miiiiiiiiiiiin häst ^.
<3jejeje


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar