torsdag & fredag

torsdag: var de ändån rätt bra dag, kommer inte ihåg ngt nu ;$ eh..lång dag va de iaf :p rebecca följde ida hem efter skolan de blev mest, in o ut hela tiden. :) hehe, stack sen till anderslöv när pappa kom hem va på friditsgården och sånt skit. haha, sjukt roligt för först tog padde & simon mig och lyfte mig & slääängde mig i en snö hög men jag fick svårt att andas så jag typ blev arg ;$ haha, sen tog dom rebecca hahaha såg cepe kul ut att se ^^ rebecca & padde ser sjukt bra ut och skulle passa sjukt bra tsm, men de vågar jag inte säga till dom för då får dom damp...båda 2 ;) hehe, vid halv 10 hämtade pappa mig och jag tittade film tills pappa kom hem med mamma! Skönt att se henne igen, eller ja -.- hon började tjata som f*n direkt..men men, sen gick jag o sov :''D

fredag: äntligen helg! Är sjukt skoltrött? Tur att de är lov nästnästa helg :'D haha, ska vara hos han hela helgen om vi är vänner såklart.. bråkade som fan med vivi ju, nu har hon förstört allt (förlåt att jag säger de, men de har hon.) så jag vet inte.. Känns ändån bra & ändån dåligt, för jag va liksom glad med han. OMG ja, min klass är bäst bokstavligen, ÄLSKAR att gå i den asså !:o  andra i andra klasser är helt tråkiga :( IAF så ska nu jag chatta med linn o vi kanske ska ha film kväll antingen hos emil eller hos mig, om de är okej med mina föräldrar men jag ver hur jag ska säga såfall ;) hehe, ja men vi hörs skriver mer sen imorgon! En kortare text denna blev för igår och idag ju.


rebecca & dojan (bakom rebecca) på fritidsgåren :)


emil (som spelar biljard) simon åt höger längst bak, shiibbi till höger och padde till vänter :)


MUMBIIS :D haha!<3


ludvig & vanessa <3



NIKLAS<3333 & helena i bakgrunden

VANESSU ÄLSKAR SIN EMILIA<3 skriver:

OMFG:o

JAAAAG SER UT SOM EN TORKAD FISK :o UUEEE :o

rebecca skriver :) skriver:

emilia , lilla gumman ,

HAHAHAH , tack för den dagen :d ,

MEN DET MED PADDE , DU LIGGER RISIT TILL !



I LOVE U SWEETHEART <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar