världens tråkigaste fredag för emilia.

hemma själv nu, skulle egentligen sova hos jilm men de gick inte för mamma o pappa.
dom dampade som fan, särskilt pappa.
är helt såhär, hatar att göra pappa besviken & mamma såklart..
ja, ida min syster är på tingvalla nu så hon är ju inte så jälva ärlig.
jag fick fan inte sova borta..men hon fick?
jälva cepe, vaknade med jenny iaf<3
mysigt, somnade typ vid 5 sen vaknade av att ida hansson ringde mig -.-
skulle kunna sova bort hela fucking dagen, jälvar va trött jag var!
haha, ja men jätte roligt med henne :)
bilder kommer sen.. tror jag
linn skulle också egentligen sova hos mig om jag inte fick sova borta
men imed pappa dampa som han gjorde så fick hon inte de heller.
saknar henne, fast vi har träffats idag....mygad.
ja, men imorgon kanske hon sover hos mig<3.
älskar henne mest av allt.

& du kan dra åt helvete rent ut sagt, jag nästan hatar dig.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar