fesst

Nu är jag hemma från en helt galen fest asså! Igår vaknade Linn vid 1 o jag vid 12 sen åt vi pannkakor o lite så. VI fixade oss sedan o Emil hämtade oss vid halv tre. När vi kom till Anderlöv så gick Linn hem eller så och jag gick till Jonte och va där lite så. Vid tio i fyra så mötte jag upp Louise så fixade vi oss lite så, sen vid 6 började vi dricka! Hade riktigt roligt, var mest med padde ^^ mest för att vi snackade o så.. Vi stack till micke sen och jag sov där med Hampe för Padde dissade oss och stack hem.. Ja, sen idag så har jag inte snackat med många. Har varit med Jennifer<3 alltid lika roligt med henne!
"jag sprang ätteolit!" hahahaha, världens bästa komentar!
Nu är jag hemma och om 2 dagar fyller jag år!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar