häligt grabbar!

kommer ta ett f*cking långt inlägg, kan bli i omgångar (a)

fredag:
skola som vanligt fan, va mest med jalle o så. Sen efter skolan stack jag till padde och sånt. Åkte hem vid 7 kanske för att äta, fixa liksom allt sånt. Så sticker jag till Jeff som är med Padde och Theo. Vi köper öl och jag fick en vodka? Haha vetifan varför men ja :) Så vi började ju dricka och sånt, helt galet kan visa några vidoisar också. Fucking roligt hade jag :'D haha. Kan berätta att jag knuffa Jeff så hårt att han trillar och ramlar på röven på allt, ölen cigg allt! Haha, sen körde vi sanning eller konka..men kan tyvärr inte säga vad som hände där, jag skäms som f*n och vissa andra också ;)


-> theo ska slå jeff som tror han är så cool (y haha, senare fick han näseblod..


-> jeff tatuerar theo och lite andra, går inte bra utan kan kladdar målarfärg på mig -.-


Lördag:

somnade fan inte alls, vi körde sanning eller konka med Melinda och Rebecca (jeff, jag, theo & padde då). Haha sikt, kan säga att jag är glad över att jag är singel! Haha, jeff och jag gick till Ica typ vid halv 9? Inte en jävel vaken då kan jag säga er..haha! Men stack tillbaka igen och fortsatte dricka liksom snacka, lyssna på musik mysa? ;) Gick till Ica igen för att köpa mer öl och cigg, helt galet Jeff TAPPAR en fucking flaska på golvet när vi står i kön. HAHA och skyller på mig? -.- så var mitt ex pappa där och inte tyckte om de .... haha, vi skulle gå och väcka Padde för han stack hem på natten ungifär, men så snackade Jeff med Alex ist -.- Tillslut så ger han sig och vi går hem!!! :'D Men vi gick till Louise igen och va där lite sen gick jag, theo och jeff till Konsum och köpte cigg och sen till pizzerian & fante mig köpte kykling med pommes AS GOTT jag lovar! Så vi gick hem till Jeff igen och äter lite tittade på en film som va sjukt äcklig?! Höll på att döda både jeff och theo så rädd jag va :$...

Nu:

har jag kommit hem och sånt, sitter och chattar mest och ska se om många orkar kolla på detta sjukt långa inlägget HAHA (a)

Imorgon:

ska jag ducha, åka till anderslöv va med theo och jeff lite sen åka till trelleborg för att träffa min bästavän! Ytterst trevligt tycker jag. :)

Anonym skriver:

så padde stanna hemma iaf ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar