ingen skola idag..

Hej, ingen skola idag för jag mår piss. Mår verkligen kasst, har precis snackat med amalia o så.. men helvete. Idag är de den 15 januari 2010 exakt ett år sedan.. 15 januari 2009 blev de alex o jag. och jag saknar honom inte lite. Fuck detta. men han gillar en annan som jag måste acceptera, herregud om han är glad är jag glad! Har precis fixat mig färdig, ska kanske fotta om jag orkar, för jag ser helt död i ansiktet asså efter alla tårar. Somnade gråtandes inatt. Menmen, smade alex också han verkade rätt glad, han bryr sig inte och de är väl tur tror jag.. eller jag vet inte.
Vi ska åka klockan 1 för den börjar halv 3 och det tar en timme att åka dit sen ska vi hitta o sånt också. Känns helt tom, mamma säger att jag ska begrava alex's o mina minnen också medans jag är på begravningen men jag har alldeles för många med honom så de går inte. Här om dan såg jag hans o mitt träd också, jag grät som fan.
Iförrgår ellr ja då i onsdags pircade jag navlen. Blev inte lika fint som jag trodde imed jag har lite mullig mage nu för tiden, men jag ska göra allt för att gå ner igen ^^ haha! Har börjat röka igen också.. mest för jag mår piss efter då 7 december.
Ikväll ska amalia kanske komma hit o sova över om mamma och pappa går med på de, annans vill jag sova hos henne för de gjorde vi alltid förr.. det var ju exakt ett år sedan hon o jag var bästavänner jue.. jag saknar henne som fan. Men hon har rätt, de kommer aldrig bli som förr & man ska inte blicka tillbaka men idetta tillfället klarar jag inte att se min framtid........... helt ensam, svag o ingenting med mig. FYFAN.
Nu ska jag dra iaf, ska fixa de sista o så.. puss.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar