jag är rädd för mörker

Tjabba, sitter nu hos andy men igår så var jag på begravning.. Efter de så stack jag till amalia och sov där. Hade sjukt roligt med henne som vanligt, vid 10:o gick hon och jag till anderslöv och träffade <3alex o ponus :) Var där till typ 12  sen skulle vi gå hem och jag ville träffa jonte och mumbis så jag skulle skrämma dom, haha så typ skrämde dom oss som fan så vi skrek över hela fucking anderslöv! HAHA snackade lite med dom o sen gick vi hem igen. Vi somnade ungefär vid 2 eller så. Vaknade halv 11 o gick upp o så, väckte amalia vid 11 sen åkte vi till anderslöv så va jag med alexander :) Gick sen till andy med linn för alex skulle till trelleborg eller så så. Nu sitter jag hos andy med linn, snart kommer alexander också :D whiie haha men ni får ha de så bra, puss<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar