jag gillar inte klädpoker..

Ja, igår så kom andy vid halv 11 och vi får den idén att spela kläderspoker och vi hade inget element..(med värme iaf) LInn förlorade, men hon tog aldrig av sig tröjan men de skulle inte jag heller ha gjort, så vi avslutade och rusade fram med kläderna och tog på sig dom alla tre. Sen åkte Andy hem och linn och jag gjorde negerbullar. :) 12 stog vi och gjorde negerbullar i mitt kök? haha, jag somnade före Linn för jag var as trött..Men som vanligt vaknar jag före henne och måste väcka henne -.- hon hatar att jag väcker henne (A) för jag har gjort de för många ggr...hihihihih busigt.

Vi ska sticka till anderslöv sen och kanske umgås med kompisar? Haha, jag måste iaf snacka med alexander..Men men, laddar upp bilder o så, men inga vidiosar haha! Gjorde otroligt många vidiosar igår, men bara berättar massa hemligheter -.- haha, ja men när ska jag väcka linn? Kanske halv 1 för då har hon fan nästan sovit i många timmar iaf ;s fast jag vet ju inte när hon somnade.. men hennes mobil burrar heeeeeela tiden :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar