kan man vara tjejtrött?..

Har duschat och sånt, fan vad skönt de är att duscha och bara känna värmen! ja älska duscha. Men skolan kan jag därimot inte hålla med om att jag älskar.. Igår så började helvetet på riktigt och idag fortsatte de? Jälva piss, var med ida H hela dagen mycket grediiiik till henne för hon är en av mina världens bästa vänner! Men jag undrar:
- kan man vara tjejtrött?
jag är riktigt trött på tjejsnack, tjejbråk, tjejblickar, tjejgnagg och allt om tjejer! Tänk vad chill att vara kille ändån, bara skita i allt o alla och köra sitt eget place liksom. FYFAN jag undrar ibland om man inte ska bli pojkflicka.. men sen har jag också tänkt på att alla har en egen stil liksom. Som en i 8:an har bara mjukisar och linne, ingen hatar henne för de? Som en i sjuan ibland över drift men ändån älskad av många asså de är de jag menar, jag ska inte låta mig ändra mig för att alla andra gör de eller så. Jag är mig själv precis som alla andra är, för om jag skulle ta ngn annans stil då blir de inte kul? igentligen, så jag ska få bättre självsäkerhet :)

I SKOLAN IDAG.... så gjorde jag sjukt mycket på franskan :o & engelskan.. hellyes tro mig :') fast de är svårt så kan emilia också göra saker som är bra! Sen tog jag hem en läxa som jag typ inte gjort sen ibörjan av sjuan?:'D haha, jag är stolt över mig själv!
jag älskar mina vänner mest, eller ja.. vissa som BRYR SIG?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar