skola imorgon (y)



känns ganska skönt att gå till skolan igen mest för att träffa alla kompisar igen o va social med alla :D
Idag gick jag till Anderslöv och va med afro, rasse, J och padde :) mysigt! Snackade inte med alexander för han typ fick damp på mig? haha, jag vet inte. Men sen stack jag till linn tills mamma och pappa hämtade mig på torget.
Imorgon är de upp tidigt (Y) skola vafan, haha ska sticka av vid torget o gå till skolan mycket bättre än att åka haha den lilla biten tar ändån om man går många ggr. :D så ja, börjar äta nyttigt nu också fast jag har mens nu  ännu bättre! haha, efter skolan ska jag nog stanna i anderslöv vetifan annars, men imorgon ska jag hem efter sen halv fem ska jag pirca mig i trelleborg. Åker sen buss till anderslöv och stannar där lite. Ja, så ser de ut för mig :) I helgen ska jag nog.. till amalia :D och visa hennes överraskning som jag har gjort till henne :')

jag älskar dig amalia thore.



ELLEN - eeederholm.blogg.se skriver:

söt bild!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar