-

Okej, jag är så jälva trött på erat skit snack! Egentligen ska jag inte bry mig & det gör jag inte heller MEN att ni ska få snacka skit om mig hit & dit gööör mig bara lite irriterad & urbalans. Att jag inte är tillsammans med någon angår förhelvete inte er? Det är väl bra att Linn har Anton & att dom blev tillsammans igen? Snacka inte med mig om de? För fan, ni är säkert bara avundsjuka på att hon kan hitta en bra pojkvän som hon kan vara lycklig med!!! & jag är lycklig jag med FAST jag inte har en pojkvän? Det spelar väl förfan ingen roll om jag har en pojkvän eller inte? Jag ska inte ha det bara för att ha någon? Blir så jälva irriterad av era fucking komentarer "amen du Emilia..Du blir kär i helt fel person.." JAG VET?! Men bara för det så skryyyyter jag inte om att jag har en pojkvän sen. -.- Så sjuk trött på de, skaffa er ett liv och sen lägg er inte i andras. SUCK denna värld har blivit helt FUCKT!

lo skriver:

sånt känner man igen det kan vara jävligt jobbigt och irriterande. men tänk till lite dom kanske har rätt? pröva att lyssna och se om dom har ngt vettigt att säga. dom bryr sig mest om dig, dom klagar för dom kanske vet att du inte alltid gör de rätta valen så som ingen människa kan göra, allt rätt.......................


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar