haha jag är bra ;)

HAHA jag har nog vänt på dygnet :-) ligger just nu på mina madrasser ( :love: ) Haha, min lilla Ida Hansson ligger i min säng och är ganska små sur eftersom att jag håller henne vaken ^^ hihi, jaja jag ska låta henne sova. Men jag är inte alls trött ? Inte det minsta :D Haha, har kollat facebook & bdb & alla bloggar och varit ute och tillomed flummat ;) Jag är inte trött :D hehe, igår var jag med Jenny och sov där. Sen typ var jag med Johan och Ida hela dagen / kvällen. Mysigt :-) Sen körde Johan hem Ida och mig och vi snackade med mina föräldrar lite. Drog några vitsar och sånt ;) Hehe .. Ja imorgon ska jag nog vara med Ida och åka in till Trelleborg sen ska jag flumma med HENNE <3 Jag ska kanske sova hos henne imorgon till söndag. Sen söndag-måndag kanske Jenny sover hos mig ;) LOVLY! Men saknar min bästavän som i helvete, ska dra in till Trelleborg också för att träffa henne..Det måste jag komma ihåg. Sen ska jag typ inget annat, mycket bokad helg och så men skit samma :D Nu ska jag fixa en sak sen ska jag..HEMLIGT..HAHA PUSS


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar