Jag är hopplös asså!

Jag är fucking hopplös! Jag vet ingenting mer, "jag är lätt fintad", jag är kär och ja..Jag vet inte vad men jag är så fucking trött på mig själv :o Jag pallar inte att höra att jag är för lätt flörtad, för om man är det..Ja då händer det illa. & ja jag kan erkänna jag är lättflörtad om man hittar dom svagaste punkterna på mig! (som inte är så svåra att komma på...hehe) Men jag är inte lätt kär kan jag säga er!! Fyfan vad en kille får kämpa om dom ska få mig på fall att jag ska bli riktigt kär. Innan var det att jag blev kär i vilken kille som helst, bara om han kollade på mig. Men nu när jag har inset vad äkta kärlek är så är jag ganska svår att göra mig kär. Jag är kär & då gör jag allt för den personen precis allt men sen är det också de att jag har riktigt svårt att glömma den personen som jag hat varit kär i. Som t.ex. han jag är kär i nu (TÄNKER I-N-T-E nämna några namn eller smeknamn! ! !) har jag varit kär i typ snart 1 år utan att det har hänt något. Fyfan, jag är inte stolt över att vara kär fast det kan vara för att jag blir kär i alltid fel personer men det gör ju ingenting. Om jag ska vara ärlig så har jag slutat trott på kärlek efter Alexander. Jag har slutat tro att det finns någon annan som kan fylla mitt liv med underbar kärlek. För min kärlek just nu är min katt. Nej men jag har svårt att tro att jag kommer uppleva de som jag & Alex hade. För vi hade äkta kärlek om jag ska vara ärlig ;p Men sen finns det också andra som har försökt eller ja, varit nära till att få mig att tro igen men då skiter det sig och jag deppar ner. Finns alltid en bra ursäkt så jag kan bli sårad > alltid. Men bara för att det alltid ska komma in en slampa, bög eller någon annan patetisk liten skit & förstöra så ska jag aldrig skämmas över att jag är jag. ;) Ja nu har jag skrivit så as mycket? Men ja.. :D

Dagen idag har varit ganska seg, skulle egentligen in till Trelleborg med det sket sig :s haha, men men. Nu ska jag kolla på en film men först ska jag bara visa en skiiit bra låt som jag lyssnar på för att bli på bra humör!!

alla som har spotify -
Escape The Fate – You Are So Beautiful

alla som inte har spotify ;D -



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar