JAG HATAR ELEKTRISITET... !

Godmorgon! Jenny och jag blev väckta kvart i nio för hon ska jobba klockan 10 för 20 minuter sedan typ ;) jag fick ta bussen från henne 09.24 och är i hos mamma på hennes jobb nu. Är riktigt trött asså, har inte vaknat såhär tidigt någon gång på detta sommarlovet! Det har jag tänk ut..nej för ibörjan vaknade jag alltid typ vid halv 10 ungefär där någon stans men nu helt plötsligt bara UPP KLOCKAN FUCKING KVART I NIO!!! :( haha, ändå skit kul med Jenny igår. Vi åkte hem sådär vid 8-halv 9 sen stack vi ut och träffade Hampus vid 10 kanske & var ute tills halv 11. Sen stack vi hem och skulle kolla film, äta popcorn, dricka läsk & spela skip-bo ni vet ha bara det mysigt helt enkelt. Så igår gick min plattång isönder.. :(:(:(:(:( så ska köpa en ny sen..MEN det jag skulle berätta var att när vi satt och snackade skit och sånt, stänger TV:n av sig. & på igen. Sen stängdes den och så några gånger. Sen var den nästan helt i gång som det bara SMALL RIKTIGT bakom TV:n!!! & jag skrek, Jenny fattade ingenting och skrek på hennes mamma och pappa som sprang ner. SHIET vad rädd jag blev! Det kom sån blå blixt där bak, fett läskigt :o Asså jag har nog aldrig varit så rädd, haha såklart trodde jag det var spöken -.- ja jag tror på spöken fortfarande!! Sen somnade jag och Jenny inte fören typ vid 1 ? :)

Idag ska jag sticka in till Tomelilla med Emelie och hämta hennes bil. Jag ska ta buss till Malmö sen väntar jag där på henne och sen åker vi tåg till Tomelilla tror jag. Så ja. :) Jag finns på mobilen förresten som jag måste ladda :O SHIET! jaja ska hem om så det gör ingenting :-) skriver kanske mer ikväll, pussar! :love:

& var försiktiga med elektrisitet :o

*jag kan inte stava det när det är sommarlov..heheh*


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar