nana - 23.35

Jag vet ärligt talat inte varför jag är så deppig som jag är hela tiden, haha. Jag har ju världens bästa mamma & pappa?! Världens bästa vänner & är singel ;) Hell yes! Visst saknar man ibland att ha någon att mysa med men vafan de är inte hela värdlen som jag skrev innan, jag har klarat mig utan pojkvän i flera år varför skulle jag inte göra de nu ;) ? Haha jag har ju min Lilla Lesbiska Linn :D haha nej hon är inte lesbisk & inte jag heller. Min mage är konstig..Kurrar och bubblar men jag är inte hungrig? Eh konstigt.. jaja imorgon ska jag till farmor och farfar på typ kalas? :) Kommer ha mobilen med mig och sånt, men kommer nog inte in till Anderslöv. Saknar Michelle Persson om jag ska vara ärlig, det bara kom upp i min hjärna si så där :D haha jaja, nya bilder på mig.. men dampar sönder på mobilen för den är så jälva kronglig -.-



Pappa och Mamma på julafton 09 - jag älskar er


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar