vaaaaaaarmt

så jälva varmt det har varit! & jag hoppas på att det blir varmt imorgon igen för då ska jag fante mig bada med malin i hennes pool ;) cool jag är.

Jag vill inte höra fler lögner av dig för jag vet att allt är bara bullshiet. Jag vet att du inerst inne inte är helt säker på det du gör mot mig nu. Förvisso kan man inte hjälpa vem man faller för men jag borde ha besegrat mina känslor för dig för första början innan det det blev som det blev nu. Jag vet att jag aldrig kommer kunna släppa dig även hur mycket jag vill eller måste för du kommer alltid kunna säga dom orden jag faller för direkt. Du har lärt känna mina känsliga punkter & det är ett hot för mig. Jag försöker ju glöma dig? Varför gör du det så svårt för mig när du vet hur jag är och hur svartsjuk jag kan bli, hur deprimerad jag kan bli. Ja allt just nu? Hur jag är när jag är verkligen kär. Varför hålla på? Fast om jag ska vara ärlig så vill jag inget hellre än att du ska fortsätta för jag känner mig verkligen säker på mig själv när jag är med dig.

BARA EN DEPPIG LITEN REMSA TYP:.. HEHE HEJDÅ

Linn skriver:

det blev inget med honom.

kanske idag ist.<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar