godmorgon världen !

Haha, sitter och äter frukost ute idag med pappa. Jättemysigt, fast han nördar sig att spela spel på hans mobil -.- hahah, jag älskar pappa! Han ska till sjukhuset idag och ta bort alla sprikar och sånt skit från hans knä och få nytt gips. :) själv ska jag följa med Linn, Anna-Lena & deras granne som jag inte kan stava till ;p haha igår så stack jim och jag & hämtade Linn i trelleborg och jag hade beställt kina mat till oss, så linn hämtade de och sen körde vi till fotbollsplanen och spelade fotboll ;) sen stack vi till torget och sånt. Kollade även på film när jag kom hem med mamma och pappa, flickan som lekte med elden jättebra! (cool) ja men nu ska jag bara äta upp och sen ska jag fixa mig och sånt. (: puss



+ när jag va hos mormor (i helsingborg) så va jag i helvetet ;)

jesper skriver:

HIIFF <333


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar