jag älskar emilia



denna tjejen är mitt allt och lite till.
emilia engvall det finns inte ord som beskriver hur mycket du betyder för mig.
alla dessa dagar vi gråtit i varandras famnar. när vi skrattat så vi varit så otroligt nära på att kissa på oss. när vi varit sura på varandra, haft slags mål och kallat varandra fula saker. det kvittar vad jag jag säger eller gör mot dig så kommer jag älska dig tills allt tar slut. jag vet inte vad jag skulle gjort om du inte funnits i mitt liv. antagligen skulle jag nog vara ganska ner knarkad eller något sånt nu om jag känner mig själv rätt. för du kom som ett ljus in i mitt liv och gjorde det genast bättre och lättare för mig att leva och hade jag varit kvar i dom deppritionerna jag var innan jag träffade dig, hade jag nog legat på psykhem eller varit knarkare, och jag menar det. visst är jag kanske inte samma glada linn som när du träffade mig, men det var för jag var så otroligt glad för att få htta någon ny, någon som jag verkligen kunde vara mig själv med. jag säger inte att jag fortfarande kan vara det, men livet har sina motgångar och ibland finns det inte någon som kan göra någonting åt dom. men jag vet, jag vet hur mycket du försöker hjälpa mig och jag känner hur mycket jag egentligen noncharlerar( STAVING ?! ) det. förlåt för alla gånger jag sårat eller gjort dig ledsen. det var inte meningen. vi kanske inte pratar eller skrattar tillsammans varje dag
men kom ihåg, så länge du älskar mig är det du och jag.

linn


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar