jag HATAR humörsväningar :s

Haha, idag har jag märkt att jag har ovanligt mååånga humörsväningar! Som när jag skulle ta min mobil som jag hade kastat på golvet (?) så sparkade jag på den & sen skratta jag och gick iväg ? Eller när jag skulle diska nu på kvällen sjöng jag och va lite små glad sådär liksom. Sen helt plötsligt slår jag alla besticken i golvet & skriker att jag hatar en person (hm..ja han) utan att han har gjort något? Asså helt sjukt. :S haha, nu mår jag skit bra? Lyssnar på den danska låten och sjunger med :D JEG KALLER PÅ DAJ nana, sjukt bra! ;) hehe! Mindre bra är att jag fick veta att min kompis inte har det bra & jag måste hjälpa henne med detta. jag ska smsa min älskade bästavän sen och fråga verkligen hur det låg till för hon vet ju allt ;) hehe, ja men nu snart ska jag ta tvätten igen och sen ska jag ut och sen ska jag smsa en kompis :D hihi, puss!


EGOBILD WHIIIIIE


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar