oform..

Det blev mycket fest i helgen asså, kanske för mycket om jag ska vara ärlig. Är helt SLUT! Men kul har det varit iaf :) hehe, om jag ska vara ärlig så känner jag mig blåst? Jag vet inte varför..kan vara för att jag har blivit kär igen -.- (som jag hatar att vara för A-L-L-T blir bara fel då. Men jag känner mig svag och inte lika omtyckt som jag kände mig innan. Jag är inte säker på mig själv mer helt enkelt? Jag får börja träna eller något..Bli smal igen, asså vafan mitt självförstroende har sjunkit så jälva mycket de senaste dagarna..Kanske för att vissa behandlar mig som skit? Jajaja, jag lever fortfarande och det är jag kanske glad över..BLEV MYCKET DEPP jag vet men jag orkar inte hålla ihopa mycket mer. Ska iaf stanna hemma ett tag och sova hemma, mamma och pappa bråkade jag med också ikväll.. FUCK DETTA.


från festen, as kul.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar