skriver av miiig

Nu ska jag vara ärlig om allt :)

TOSSELILLA DEN 22 JUNI

en liten del av några bilder jag tog :) finns mer på facebooken - emilia engvall
iaf så var jag med Katrin, Rebecca, Andy, Stoffe & Nathalie hela dagen. Sjukt kul! ;)

TRELLEBORG MED MEX, HAMPUS & TRÄFFA IDA

- hade varit i malmö och i trelleborg typ 2-3 gånger innan sen stack jag, hampus & mex in till trelleborg igen :D
har ju fått sommar kort ;) HELL YES !

BUSA MED LINN OCH EMIL

haha vet inte om jag fick lägga ut dom ens, men ja skit samma jag röka vattenpipa iaf (:

klicka på alla bilder om ni vill se dom större .. (! ! ! !)

kommer nog att lägga ut mer idag för jag är så jälva uttråkad så de knappt finns ^^

. skriver:

åh nej fy vad korkat att röka, jag vet att det inte är mitt liv. men bara sjukt onödigt. och inte alls häftigt. VAD GÖR DU MED DIN HÄLSA!?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar