bara för att !

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ibland
Hur många har du varit kär i? - hm..
Är du kär just nu? - niiix

- Tio frågor om dig själv
namn? - emilia engvall
när fyller du år? - 8 januari
några piercingar? - 3 i örnonen 1 i navlen
vad har du på dig just nu? - mjukisar, munkkofta, linne
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sol, sova länge & så ? :p
vad tycker du mest om hos dig själv? - min navelpircing :')
vad är du bra på? - inget :'D
vem älskar du mest på denna jorden - linn ohlsson !
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - någon ^^

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - linn
vem är den roligaste av dina vänner? - angelica & alice ;)
vem är sötast av dina vänner? - många
vem är den du helst har filmkväll med? - jag somnar alltid..
vem av dina vänner är mest "evil"- begt :mad:

- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - ida syster
har du bra kontakt med båda dina förädrar? - ja
vem är farligast i din familj? - min låssas morfar :blush:
vem ser roligast ut i din familj? - morfar innan han fick tänderna :p haha!
vem är coolast? - min faster <3
har ni något husdjur? - ja en katt :D
vem har du mest gemensamt med? - min faster vill jag iaf
vem står för underhållningen? - farfar ;)
vem sover du oftast med? - mig ?
roligaste kvällen med familjemedlem? - julafoton

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - kollat film
har du varit glad idag? - nja
har du varit ledsen idag? - nej
har du gjort något bra idag? - städat lite i köket :D
vad ska du göra nu? - fixa mig
har du gjort något dåligt idag? - menast ner ? :D
vad har du ätit idag? - godis (thumbup)
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - ja lite
vad händer imon? - vet i fan :p
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? - nej det är ju lov ;)

- ANNAT
Hur mår du just nu? - ganska bra
Har du piercat dig? - ja
Är du hungrig nu? - nej :o
Vad är klockan nu just nu? - 14.07
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -bilddagboken.se & blogg.se

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast?- någon i trelleborg tydligen ?
Vem sms:a till dig senast? - bästavän
Vem sms:a du till senast? - bästavän

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igårkväll
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igårkväll

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - tveksam
Har du sminkat dig idag? - nej

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  ja!
Vilket är ditt favoritband? - don't know
Vad gillar du för musik? - de mesta antar jag


- KLÄDER
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar