erik saade (L)

min nya kärlek sååååå otroligt söt. :)

skolan idag var ganska blandat om jag ska vara ärlig, vanessa va ju inte där?! Så Ida och jag fick flumma själva men de gick ju inte långt, hon va med Amalia och jag var i mina egna tankar om hur de skulle vara om Vanessa INTE SKULLE VARA SJUK? Gick sen till mamma efter skolan, hade jätteroligt med Linn och de gylller verkligen i livet när man hör henne skratta! & jo hon är min allra bästavän som jag kan göra allt med, snacka skit med allt om, göra hur jag vill jag kan vara mig själv med henne ;) hehe, bara för nollor som dig som inte kan skaffa vänner så som jag (H) MOHAHA LINN DU ÄR DEN BÄSTA.

är fortfarande såhär att jag inte orkar blogga, men jag kan ju säga mer att jag kanske ska till danmark den 27 men ska snacka med linn om de :p kan ju inte bestämma utan henne. Vad ska jag mer säga? Jo att jag saknar faktiskt kärleken :$ (EMO VARNING, inget illa menat...) nej, okej jag har ju min Linn ;)

mycket med linn nu för tiden.. HAHA
ja, men skriver mer imorgon för nu är jag så jälva satans trött :D pussåkram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar