gutendag eller ngt.. :)

Hej allihopa, förlåt för dålig uppdatering men ja, har man inte lust har man inte (A)
Kan ju börja med att i söndags (den 29) så var jag med min allra bästavän. Vi var först hos min kusin som fyllde 2 år, grattis :D sen efter det så åkte vi hem till mig och vi sov i stugan. Vi gjorde vofflor som vi gjorde för ett år sedan. Så nu har Linn och jag 1 år! :D är så himla glad över det.

På måndagen så var jag med Padde, Dojan, Denne, Danne & 2 tjejer som jag fick lära känna. Alice och Angelica :D så sjukt roligt hade vi faktiskt, men det var bara det att dom kallade mig fjortis & blondie...eh ja! haha, sen typ åkte jag hem med Rebecca vid 9:o & var med Ida och Rebecca hela natten ;)

Idag (30 mars)
shiet imorgon är det fan den 1:a april :o kommer bli så lurad .... iaf så ska vi till trelleborg och bada typ :p haha, ja sen ska jag stanna i trelle tror jag. Ska nog inte göra så mycket mer än det. Ska väl hem till Anderslöv sen och göra ingenting? Träffa bästavän & snacka med henne eller något sånt, jag vet inte har inte bestämt något. Ska kanske träffa tim :love: :D

Nu ska jag kanske gå..eller jag vet inte haha hejdå !


Linn och Jag utanför bion ;)



bio biljetten :D



padde & jag på tåget :D haha!



SMIRNOFF ICE <33333333



haha utanför lägenheten ;) <3




jag ääääälskar dig mest av allt


det finns vidosar & sånt, men jag måste höra med Linn om jag får lägga ut dom ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar