hallå!

Förlåt att jag inte skrev igår något men hade ingen lust, det åskade & jag H A T A R åska över allt annat ! Iaf, så följde jag Jennifer efter skolan & duschade & fixade oss till discot ;) Vi gick ganska tidigt & träffade Viktoria sen typ gick vi till discot. Viktoria och jag dansade som f*n! Haha så jävla roligt med henne! HAH! Älskar att dansa så jälva mycket :D Träffade Linn också min allra bästavän :love: träffade många andra såklart, som tillexempel Lovis & Nelia som jag inte har träffats på evigheter <33 riktigt kul! Vid 10 gick jag, Jennifer & Viktoria till Jennifer och mös framför Tv:n sen ringde Olof och säger att det var jääätte många poliser vid discot men det var bara för dom hade fest brevid sån 17:års fest eller något :p Så jag snackade med Linn och Dojan & det blir inget danmark idag så Linn och jag kollar på Bio nu ;) Vi ska kolla på "det regnar köttbullar" haha! Ja, så nu ska vi ta tåg till malmö! SKriver mer sen puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar