hello

ska väll berätta att jag verkligen inte orkar blogga igentligen för mitt tagentbord på denna bärbara är så konstig så mina naglar blir helt.. ja skriver ganska mycket fel så får sudda hela jälva tiden -.- not so funny haha :p

fredag: skola sen åkte jag hem med bussen, fixa mig o så.. åkte sen till anderslöv med mamma o va där med johan o allra bästavän! Träffade även theo<3 fick några bilder på han som jag ska lägga upp sen BARA för att störa han :D haha!  sen ska jag berätta att jag fotade sjukt konstiga bilder i skolan också som jag ska lägga upp :) hihi, åkte till trelleborg med linn sen o var där. Var ensamma hemma men jag mådde sjukt dåligt.. så ja´g spydde ovanligt mycket :s helt skumt, kunde inte sova så pappa fick hämta mig klockan 7.

lördag: åkte ju hem vid 7 för jag mådde inte bra, sov hela dagen! Riktigt skönt att bara ligga i soffan ;)  Mamma o pappa åkte till Stefan o Lena sen så Ida och jag var ensamma hemma ganska länge typ från 6-1 på natten. :D haha!
Åt bara 2 godis bitar på hela kvällen o det är ovanligt för att vara mig :3 iaf är de bra :)

söndag: Vaknade av att mamma väckte mig.. :( duschade o så sen åkte vi till mormor för att packa & ta grejer från min gammel mormor som dog den 15 januari..så fick en matta o 6 snaps glas ;) mamma tror att jag ska ha dom till att ha örhängen o så men fuck de :D snapsglas ska vara till snaps ;) hehe. Åkte till anderslöv sen o snackade med Linn. Gick sen till melinda och var med Rebecca, Mex o Jesper hemma hos henne. Nu är jag hemma & ska äta godis :D haha!


puss hej


ska verkligen göra om bloggen sen, men Linn är aldrig hemma hos mig & vill inte hjälpa mig :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar