helt galen ;-)

va precis på gästis med familjen, härligt riktigt kul :D
"ja, då vet jag att min pappa har varit bög i en dag"
ALLA SKRATTA NÄR EMILIA DRAR SKÄMT...fast det bara va gummor&gubbar (A) haha
iaf, så ska jag till laserdone imorgon ;) najs!
ska sen till jenny på lördag & sova där<3
sen ska jag väl inte göra så mycket umgås med linn o andy på söndag har jag bestämt ;)
NAJS!
kan fan inte skriva med mina naglar, har ju byggt naglar med jenny i tidags, helt svårt ^^ haha
kan lägga upp en bild sen, fast jag orkar inte blogga mycket mer :P
blir ju mer på bdb o så
haha, ja men vi hlörs

jag föll, jag tog mig upp..
jag föll igen, nu vill jag aldrig upp
för mina sår blir bara värre o värre
man kan aldrig ersätta de man hade
men man kan göra saker som är bättre
jag vill inte, jag kan inte
men jag är mig själv & jag kör på de ti 100 %
de är just därför allt kan bli en cirlek
även om de är en bra eller dålig start
så finns de inget slut tills man ligger i en kista
o levt sitt liv, jag blev kär i dig
men aldrig mer, glöm glöm
jag kan få eller ja, fixa bättre
men de som du inte fattar
du skadar alla andra mindre än du skadar dig själv
hejdå


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar