jag gillar inte tisdagar..

Hej !
Hemma igen från en lång dag idag, herregud! Först språkval som faktiskt var ganska roligt :) Sen massa No har gjort läxa också om No! Så bra jag är! Sen efter skolan så hade jag mentorssamtal med Ulrika och mamma. Hade ganska mycket skolk & massa annat inte bra saker..haha, ska höja mina omdömen också. Mest inom idrott, engelskan, franskan & matten. Sen är jag nöjd :) Svenskan & SoN är inte så svårt att få bra betyg i så.. ;) hehe, ja efter det som tog en hel f*ck*ng timme gick jag till repningslockalen med Anya<3 väntade på Jenny sen hos Afro & Hampe. :) Va där lite med dom & så. Sen gick vi och åt pommes jag & jenny ^^ jonte & hampe bara fick kolla på när vi åt :D mohaha! Nej men sen gick dom hem till Afro och jag till fritidsgården först sen hämtade mamma mig. Nu är jag hemma och har tillomed pluggat lite No!! :o jag är bra, så är de.
Kollade TV och sen nu är jag uppe på mitt rum, myyyysigt. Snart ska jag faktiskt lägga mig är så sjukt trött :p haha, ja men vi hörs imorgon! :)

Puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar