jag hatar denna dagen!!

Åkte till skolan som vanligt, tog några bilder bara med min mobil innan sen på bussen DAMPA den. Sen när jag gick bak dampa den ännu mer..Nu funkar den inte alls. perfekt! Nej. jag hatar denna dagen, inte mer med att mitt allt går i sönder utan även att en person blev sjukt arg på mig? Fattar inte hur man tänker ibland. Men orka bry sig om de? HA nej..
Stack med Linn efter skolan, kollade på en vidio från när hon var liten haha nawe :) sen gick vi till fritidsgården, sen åkte jag in till malmö för att äta på resturang med familjen och Stefan&Lena. Väldigt mysigt, men blev väldigt trött..ska snart ut också är så jälva trött på allt nu, hejdå



jag hatar denna dagen............ja nya bildeer.

bergvall skriver:

älskling ?

jag älskar dig över allt annat !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar